Lidé ve škole
Štěpánka Rajchlová
Ředitelka a zakladatelka školy
Každý den se snažím, aby měli všichni ke své práci vše, co potřebují, a bylo jim dobře s dětmi.
Ondřej Fiedler
Zástupce ředitelky, průvodce předmětu společnost
Na Naší škole zůstávám rád proto,
že je tu skvělý tým dospělých lidí
a super děti, které mě baví učit.
Kristýna Svatá
Zástupkyně ředitelky, průvodkyně českého jazyka
Baví mě, že se neustále něco učím – od ostatních průvodců, od dětí i ze situací, se kterými se každý den ve škole setkávám.
Jakub Doležal
Zástupce ředitelky pro 1. stupeň,
třídní průvodce na 1. stupni
Naši školu mám rád hlavně pro přístup k lidem, tedy i dětem, komunikaci a možnosti rozvoje.
A rozhodně si tu užijeme dost srandy.
Šárka Vítová
Vedoucí odpoledního klubu,
odpolední průvodkyně
S dětmi v klubu si ráda povídám
a hraju. Těší mě vidět tu radost, když si děti uvědomí, že se něco nového naučily nebo něco překonaly.
Aneta Höschlová
Vedoucí kanceláře školy
V Naší škole zažívám inspirativní prostředí plné inspirativních kolegů
Ivan Čermák
Spoluzakladatel Naší školy, nyní externí konzultant
Naši školu vnímám jako příležitost
v bezpečném prostředí hledat cesty, jak děti efektivně nejen vzdělávat, ale také vychovávat.
Dita Kreuzová
Třídní průvodkyně na 1. stupni
Denně se učím pracovat s chybami. Je to pro mě výzva.
Markéta Pínová
Třídní průvodkyně na 1. stupni
Pro Naši školu jsem se rozhodla díky jejímu celkovému směřování.
Ve výuce jsou pro mě důležité bezpečné prostředí a respektující přístup.
Jiří Martykán
Třídní průvodce na 1. stupni
Rád pracuji s lidmi, kteří chtějí učit skvěle. Učení mi přináší radost
a uspokojení z práce každý den.
Barbora Šachová
Třídní průvodkyně na 1. stupni
Je pro mne důležitá nenásilná komunikace nesoucí se na vlně respektu. A také mám ráda ty momenty, kdy žák pochopí něco nového a ozve se: AHÁÁÁ, už to chápu!
Iva Smetanová
Třídní průvodkyně,
průvodkyně předmětu příroda
Naši školu mám ráda díky skvělému vedení a ostatním průvodcům. Práce mi přináší nejen dobrou náladu, smích a přátelství, ale i potřebný rozvoj.
Daniel Kozel
Třídní průvodce, průvodce tělocviku
a předmětu život
Baví mě pozitivně nastavená atmosféra ve škole. Ve škole není člověk, který by se neusmíval.
Petra Mündelová
Třídní průvodkyně,
průvodkyně angličtiny
Ráda vidím, že se děti posouvají. Třeba někdo, kdo se strašně bál mluvit, najednou vystřihne nejlepší prezentaci ze třídy apod. Moc si vážím vztahů, co tu máme, a toho, jak o ně pečujeme a učíme to i děti.
Adéla Kašparová
Průvodkyně tělocviku na 1. stupni,
metodička prevence
Užívám si, když jsou dětí veselé
a samy sebou, snaží se v něčem posouvat a zlepšovat, což je při pohybových aktivitách v tomto věku přirozené.
Petra Bednaříková
Třídní průvodkyně na 1. stupni,
nyní mateřská dovolená
Mám ráda bezprostřednost dětí
a jejich schopnost radovat se
z maličkostí. Přináší mi to pochopení podstaty našeho fungování. Fascinuje mě, co nám může vzájemný přátelský a respektující vztah přinést.
Josefina Arellanes
Průvodkyně angličtiny
V Naší škole pracuji, protože je tady příjemná atmosféra, kde se dbá na budování a pečování o vztahy. Sama se to neustále učím jak s dětmi, tak
i s ostatními členy týmu.
Žofie Valtrová
Průvodkyně předmětu příroda
Cením si toho, že ve škole vládne přátelské prostředí, kde se není problém na čemkoliv domluvit, jsou tu skvělí kolegové i živé a zvídavé děti.
Martin Hrubý
Průvodce výtvarné výchovy
a ICT
Baví mě, že mám od školy velkou podporu a že jsou zde umělecké
a dovednostní předměty stavěny na roveň těm naučným. V kolektivu průvodců jsme spíš kamarádi než jen kolegové a právě tato blízkost a určitá neformálnost vztahů mezi průvodci
a dětmi mi vyhovuje a dodává energii.
Alžběta Rajchlová
Průvodkyně výchovné dramatiky
Těší mě, že prostředí v NŠP umožňuje vytvářet zdravé a přátelské vztahy mezi průvodci i dětmi.
Lenka Samohelová
Průvodkyně matematiky
Práce v Naší škole mi přináší radost
a naplnění. Chci dělat smysluplnou práci v přátelském prostředí.
Roman Paroubek
Průvodce informatiky
Naše škola mi poskytuje prostor
k tomu, abych mohl věci dělat jinak. Umožňuje mi učit způsobem, který je inovativní a zábavný, a to je přesně to, co mě na této práci baví nejvíc. Každý den mám šanci inspirovat děti k objevování fascinujícího světa technologií.
Iveta Nobilisová
Průvodkyně angličtiny,
francouzštiny a předmětu život
Těší mě, že prostředí v NŠP umožňuje vytvářet zdravé a přátelské vztahy mezi průvodci i dětmi.
Jan Kapitola
Organizátor výjezdů, suplující průvodce
Práci v Naší škole vnímám jako dobře a smysluplně naplněný čas.
Alžběta Holcová
Průvodkyně hudební výchovy
V příjemnému pedagogickému kolektivu se mi dobře pracuje, kolegové a kolegyně mě inspirují
k zamýšlení se nad otázkami týkajícími se (nejen) vzdělávání.
Anežka Lipusová
Průvodkyně španělštiny
Španělštinu učím strašně ráda kdykoliv a kohokoliv, baví mě pro ni nadchnout ostatní.
Jakub Havlíček
Průvodce předmětu příroda
Nejraději mám Štěpánčin výrok: Kdyby se Ti stýskalo, přijď, nějak to vyrobíme!
Hana Dvořáková Suchánková
Průvodkyně výuky dětí s odlišným mateřským jazykem
Baví mě celkově atmosféra školy, fajn lidé (malí i velcí), kteří tu jsou, baví mě přicházet s dětmi na to, co je rozvíjí i zajímá, a to třeba skrze knížky, které čteme.
Martina Rohlíčková
Odpolední průvodkyně
Na Naší škole se mi líbí přátelské prostředí a možnost seberealizace.
Alžběta Dobisíková
Asistentka pedagoga, průvodkyně předmětu život,
výchovná poradkyně
Na své práci mám nejradši, že můžu být kreativní.
Hana Petrů
Asistentka pedagoga
Baví mě tu možnost různorodé práce, kontaktu se všemi dětmi ve škole
a možnost aktivně se podílet na tom, co se bude ve škole dít.
Tereza Hrušková
Asistentka pedagoga,
odpolední průvodkyně
Baví mě děti, jejich upřímnost
a životní elán. Omládla jsem tady :-)
Lucie Chourová
Speciální pedagožka
Je krásné pomáhat dětem s tím, co pro ně není snadné, ukazovat jim co a jak dělat, aby se mohly posouvat a pak jejich úspěšnou cestu s vděčností a radostí sledovat.
Tamara McDonald
Průvodkyně angličtiny
I will always say yes to an adventure!
Zina Marie Felcman
Asistentka pedagoga
Je radost být součástí osobnostního růstu dětí a vidět výsledky své práce.
Cecilie Černohorská
Asistentka pedagoga
Na práci mě moc baví společné poznávání světa s dětmi. Vzájemně se při tom učíme vůli a trpělivosti.
Petr Niederhafner
Průvodce předmětu příroda
Když cítím zájem studentů
o probíranou látku, jsem šťastný
a připadám si užitečný.
Androniki Valentová
Školní psycholožka
Na naší škole si cením přátelského
a inspirativního přístupu vedení školy
i všech kolegů, který není všude
a vždy samozřejmostí. Chci i nadále využívat své zkušenosti a pomáhat všem (malým i velkým), kteří to potřebují a o pomoc požádají
Markéta Vokáčová
Asistentka pedagoga
Práce s dětmi je pro mě smysluplnou a naplňující činností. S dětmi se
vlastně učíme navzájem.
Maxmilián Renza
Odpolední průvodce
Naše škola má nejsympatičtější prostředí široko daleko.