top of page

Koho hledáme?

Chcete pracovat v tvořivém a svobodném prostředí? Do týmu průvodců a průvodkyň vítáme osobnosti s nadšením do práce, tvůrčím přístupem, láskou k přírodě a hlavně přátelským vztahem k dětem. Na Naší škole si tykáme a vztahy zakládáme na důvěře a kamarádství. Svoboda u nás neznamená chaos, ale respektování hranic a přijetí zodpovědnosti za své jednání.

Nabízíme pestré možnosti osobního a profesního rozvoje a hlavně práci, do které se budete těšit. Každý z našeho pedagogického týmu má plnou podporu vedení i průvodcovského kolektivu. A také úžasnou možnost leccos se naučit i od dětí. Oceňujeme snahu i kreativitu, průvodcům a průvodkyním necháváme svobodu v tom, jak budou přistupovat k výuce.

budeme si rozumět?

Budeme si rozumět?

NaseSkola_221201_9249_tisk.jpg
  • děti nepotřebujeme ovládat, uznáváme partnerský přístup a přirozenou autoritu

  • hranice, práva a povinnosti nastavujeme ve spolupráci s dětmi

  • zpětná vazba je součástí naší práce každý den a přijímáme ji i od dětí

  • hlas dítěte je rovnocenný dospělému, každý má právo se vyjádřit a být vyslyšen

  • s kolegy sdílíme své pokroky, náměty na zlepšení a cenné postřehy

  • podporujeme inovace a kreativní řešení – u dětí i průvodců

  • průvodce/průvodkyně není učitel, ale provází děti na cestě samostatným učením

  • skautské hodnoty nám nejsou cizí a chováme se zodpovědně k životnímu prostředí

Když jsem byla jako dítě na základce a nechtělo se mi do školy, říkala jsem, že do práce budu chodit ráda, protože

si ji vyberu. A tak se taky stalo. Najednou chodím ráda do práce i do školy. Mám ráda to, jak školu děláme. Mám ráda,

jak se k sobě chováme. To, že na všechno se dá najít nějaké řešení. Protože jsou tu super lidi, které mám moc ráda.

A taky proto, že tady člověk neustále dostává zpětnou vazbu na to, co dělá.

Petra Mündlerová, průvodkyně

Jsou vám naše hodnoty blízké? Ozvěte se nám na skola@naseskolapraha.cz nebo na tel. +420 605 879 135.

právě hledáme

Právě hledáme tyto kolegyně a kolegy

Více o pozici
bottom of page